Klachtenregeling

Klachtenbeleid

Bij BergoVino staat u als klant centraal. Uw tevredenheid is voor ons van belang. Wij hebben dan ook een kwaliteitssysteem opgezet waarbij u als klant centraal staat. Dit kwaliteitssysteem wordt continu bijgewerkt om uw ervaring te verbeteren.    

Uiteraard kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ten alle tijden zullen wij dit correct oplossen en verbeteren in ons kwaliteitssysteem. mocht u een klacht hebben. Dak horen wij dit graag. We willen u dan vragen om uw klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@bergo-vino.nl.

Een onderdeel van ons kwaliteitssysteem is het keurmerk WebwinkelKeur. Dit is een onafhankelijk keurmerk dat toeziet op de voorwaarden van ons als verkoper richt u als consument. 

Indien uw kenbaar gemaakte klacht niet leid tot een oplossing, dan bied u dit de mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.